ICP – Impact Capital Partner – adviseert DTG bij verkoop Scoot Media
Gepubliceerd op 15 August 2013.
De overname brengt voor Scoot Media weinig veranderingen mee. De focus blijft op internationalisering en managing director Tim Roemer houdt de dagelijkse leiding over de organisatie. Ramon Casander gaat zich bezighouden met het strategische kader van de onderneming.
Tim Roemer: “Ik heb de afgelopen jaren in diverse functies binnen Scoot Media gewerkt. Ik weet dus in welk avontuur ik stap. Er liggen in de markt van leadgeneratie nog legio kansen. Als zelfstandig ondernemer kun je net iets sneller schakelen. Ik ben dan ook blij dat ik nu als mede-eigenaar nog meer de mogelijkheid krijg om de kansen te benutten.”
Erik Hoekstra, CEO van DTG: “DTG richt haar strategie op het aanbieden van online marketing services voor het MKB. Scoot Media past niet langer binnen deze kernactiviteiten. Dat neemt niet weg dat er ruimte is om Scoot Media te laten groeien. Tim Roemer is met zijn kennis en ervaring zeer goed in staat om Scoot Media internationaal naar het volgende niveau te tillen.”
DTG is een bedrijf dat praktische online marketing services biedt voor ondernemers in Nederland. Met onze kennis van de MKB-markt helpen wij ondernemers beter vindbaar te zijn, zich online te presenteren en in contact te komen met nieuwe klanten. DTG is al meer dan 125 jaar partner voor het MKB en heeft 146.000 actieve klanten. De media van DTG, de papieren Telefoongids & Gouden Gids, de site detelefoongids.nl en de mobiele Zoek & Vind app, worden maandelijks 11,5 miljoen keer geraadpleegd voor het zoeken van bedrijfsgegevens van ondernemers. DTG is een handelsnaam van De Telefoongids BV en is gevestigd in Amsterdam, Eindhoven en Zwolle.